Sara och om livet.

Kreativiteten....

Kategori: Allmänt

 
....är som bortblåst, samma med energin. Kom tillbaks? Imorgon hoppas jag att solen skiner även på eftermiddagen, så jag kan njuta lite av den och få lite energiiiiiiiiiiii. Den lyser liksom på fel tidpunkt om dagarna. 
 
Annars då? Jo, jag räknar ner dagarna till semster. Eller nä, det var fel. Jag räknar veckor. Så lång tid är det kvar. Vad är grejen med att ha sen semster, hur tänkte jag där? Men men men... Sjuk veckor går fort. Jättefort!
 
Helgen? Ja det försvann som vanligt lika fort som den kom. Hade gärna haft helg fredag-måndag, och vecka tisdag-torsdag. Det hade varit härligt. Men helgen var bra, den brukar vara det. Ni ser ju själva. 
 
 
 
 
 
 
Livsnjutar´n, skulle nästan göra allt för att byta plats med den där just nu...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: