Sara och om livet.

Vad är tid?

Kategori: Allmänt

 
 
Tänkte skylla på att jag aldrig har tid, att blogga.Men alla människor har ju lika mycket tid. Det handlar ju bara om hur man disponerar den. 
 
Jag är ärligt talat sämst i världen på att planera min tid. Å hör här, inte bara min tid. Mitt liv, min vardag, mitt jobb, ja mitt allt.
 
Kommer ni ihåg att jag har bloggat om kalender? Jag försöker och försöker. Jag köper nya fina, men inte spelar de någon roll. Jag köper ryggsäck för att försöka ha alla jobbsaker i, men inte går de heller.
 
Fråga mig vad jag gör på i morgon? Har inte en aning. 
 
Jag måste bara konstatera tror jag att jag inte en planeringsmänniska. Jag är så totalt spontan som man  bara kan bli. Jag tar varje minut, eller sekund, som den kommer. Jag har liksom inga rutiner på vad när eller hur jag ska göra ting. De värsta av allt, det är att jag inte vet om det är positivt eller negativt, för mig personligen. 
 
Just nu sitter jag på en buss till Göteborg. Detta har varit planerat i flera veckor, kanske månader. Jag köpte biljett igårkväll. Jag skjuter på det omedvetet liksom. Inte för att jag inte vet om jag ska åka eller inte, för det visste jag ju. Men det händer liksom inte innan... Kanske är det känslana av att ha något som är spikat så långt i förväg som jag inte gillar.
 
Men, jag får det att fungera. Jag har kontroll på mitt liv och min vardag, även om det inte ser ut som det.Jag har mål och drömmar, och vill utvecklas. Men, jag behöver bli bättre på planering. Lite för min egen del, men kanske mest för min omgivning. För jag lever ju inte ensam i den här världen. 
 
 
 
Men de jag skulle säga var att jag hade lite tid över nu, på bussen till Göteborg. För att träffa Amanda och Jenny! Ska bli så himla kul!! Räknar med en episk helg. Det går rykten om Björn Rosenström? Ja det säger väl allt.
 
 
Här får ni en länk, se på bilderna. That´s me!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: