Sara och om livet.

Helg ♥

Kategori: Allmänt

 
 
Då var helg igen och jag älskar det. Veckorna går fruktansvärt fort alltså,men det är mer än okej. Det kan till och med gärna bli nästa helg direkt!
 
Den här veckan har det verkligen börjat släppa för mig på jobbet. Det har varit en kamp varje dag på jobbet i fem veckor. Med alla nya arbetsuppgifter, allt ansvar som ska tas, nya produkter, (många produkter..) nya varumärken, nytt språk, ny attityd hos kunderna, nytt land.. Ja, det listan kan göras oändlig..Men jag känner mig säkrare för varje dag som går och den här veckan har kännts väldigt bra. Det är roligt med nytt jobb! (nu fattas det bara vinter och snö så blir det ännu roligare..)
 
Det här tycker jag är värt att firas.. Eller? Klart det är. En kväll ute på byn! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: