Sara och om livet.

Mys!

Kategori: Allmänt

 
Hinner inte med att blogga, har fullt upp med att mysa och (!!!) äta. Helgerna här är underbara, min helgångest är helt borta och jag har lärt mig att njuta av helgens lediga och underbara timmar. ♥ Har inte mer att säga om det, bjuder er på en massa bilder istället.. Njut ni med!
 
 
 
 
Besök på kakaobaren! Varm choklad med massvis av smaker att välja på! Farlig loppis som granne, dog 50-talsdöden.. Vill köpa! Får tänka på alla fina saker jag har nerpackat i lådor istället...
 
 
 
Sen kan man äta lite till...Våfflor på söndagkväll, kanske en tradition att införa?
 
 
 
 
Nu är snart den här dagen över, snart fredag igen!

Kommentarer

  • maria säger:

    Fina du, vilken söt bild på dig!

    Svar: Tack! Halva bilden beror på fotografen också misstänker jag :)
    Sara Andersson

    2012-10-22 | 18:28:25
    Bloggadress: http://amria.se

Kommentera inlägget här: