Sara och om livet.

Icona Pop

Kategori: Allmänt

 
 
Det enda jag har tänkt på idag är att få gå hem och sova middag. Har ju tid med sånna härliga aktiviteter när jag slutar 16.00.. Men kunde såklart inte somna när jag väl kom hem, trots att jag är ganska sliten.. Sen kunde jag somna vid halv 9 om jag ville det, men då hade jag vaknat mitt i natten och varit vaken. Nu är jag bara pigg, men trött på huvudvärken som kom som ett brev på posten när jag kom hem.. Kanske hänger det ihop med att vår lägenhet är lika fuktig som en regnskog? Det rinner vatten på fönstrerna och det tar flera dagar för tvätt att torka, härligt.... 
 
Igår var vi på konsert. Och det var så bra, jag hamnade i något slags lyckorus..Ni vet när man glömmer tid och rum och bara känner lycka och glädje. ♥ De ägde scenen och de var två väldigt ödmjuka tjejer som gav publiken allt. I somras när jag var på Lars Winnerbäck sa jag till mig själv att man borde gå på mer konserter.. Och jag säger det till mig själv igen.
 
ICONA POP 
 
 
 
 
 
Om man tycker att " I love it" är bra på spotify eller på radion, så är det bara förnamnet på vad det är live.. 
 
/ Sliten tjej med huvuvärk men I love it ändå
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: