Sara och om livet.

Bilderna

Kategori: Allmänt

 
Ja det där utlovade bilderna från stockholm, inte en aning vart dem har tagit vägen. Inte på minneskortet iallafall. 
 
Annars har det varit en väldigt produktiv dag från min sida. Fick lite gjort på jobbet, städat här hemma, tvättat, lagat mat och bakat chokladbollar. Svenska chokladbollar är nämligen en favorit på jobbet, :) å det fattar man ju, det är ju svenskt!

Säger man chokladbollar här, så tror de att det är sjokoladeboller, och det är något helt annat. Det är nämligen en vetebulle, alltså bara en vetebulle. Tänk er en semla utan grädde eller någonting alls. De äter de här, bara en sån liksom, och så finns det två andra varianter där bollarna är lite spejsad med choklad eller russin. Var väldigt skeptisk till boller innan jag provade. Har dock en annan uppfattning nu, det är farligt goda! Men då ska de köpas på typ SevenEleven och vara nygräddade! 
 
 
 
 
 
 
 
Såg sista avsnittet av rederiet igår. Sjukt att jag sett 318 avsnitt på fem månader. Lite besviken på slutet, men svårt kanske att göra ett slut på en serie som egentligen kunnat hållt på än idag. Vilket jag hade önskat. Gillar verkligen Joker,Uno och gänget! Men nu börjar jag på Tre Kronor, tror jag kommer fästa mig vid de karaktärerna också. 
 
Nej, dags att försöka sova. Tog en liten powernap igår mellan 17,30-22. Inte att rekomendera, men är man trött och sliten och längtar efter sol så är man. Resulterade dock i att jag inte somnade före 02,50 inatt i allafall. Hoppas solen skiner imorgon...........
 
 
 
 
...........jag behöver som ni ser fylla på med mycket energi....

Kommentarer

  • T säger:

    är de en 1100D elle?

    2013-03-21 | 00:08:50
  • Ludda säger:

    Åh jeg savner boller & sara

    Svar: kom hit en helg :D
    Sara Andersson

    2013-03-21 | 22:56:20

Kommentera inlägget här: