Sara och om livet.

Sen sist!

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Jag har haft besök av pappa och Liam, firat midsommar och varit sliten. Det är väl det senaste härifrån. JO, jag har bokat resa på semestern. Kan knappt bärja mig så glad jag är över det. Det tar på krafterna att försöka boka en resa med krav. Sandstrand och barnfritt verkar visst svårare än vad man tror. Sen kanske det inte hjälper till att jag sitter och googlar varenda ställe och hotell, men nu blir det bra. 
 
Anledning till sandstrand är för att det är gött, och jag tänker inte gå och balansera på några jävla stenar och stå och svära över det på semstern. Anledningen till att det ska vara barnfritt är för att jag inte vill höra på 1000 barn som springer rint och härjar och grinar. Drömde innan vi bokade resan om att vi hamnat på ett riktigt familjehotell med barn överallt som bara skrek och grina. Det slutade med att jag grina i en solstol när en mamma lämnade sina barn till mig för att gå till baren. Då sa Martin " Det går bra, vi super oss fulla". Så gjorde vi det, och sedan kändes det lite bättre. Men det skapade lite ångest. Det här med familjehotell och barn överallt kommer jag säkert träffa på någongång i framtiden, och till dess undviker jag det gärna. 
 
Ellers så har jag väl inget annat på hjärtat. Fyra och en halv vecka kvar till den där semestern. Känns ibland som jag inte överlever, känns ibland som jag kommer överleva. Lever på hoppet och det är ju det sista som överger sägs det så det ska väl gå vägen. 
 
 
Ska väl fortsätta stirra ut på regnvädret och fundera på när sol och värme kommer igen. Det fanns några sådana tillfällen härom dagen, ja bju´r påt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: