Sara och om livet.

Dags att dra av ett inlägg?

Kategori: Allmänt

 
 
Ja det är väl möjligen dags att dra av ett inlägg igen va?
 
Minns inte ens när jag skrev sist, men mycket har hänt. Och det är ju bara positiva saker! Fantastiskt att saker och ting bara flyter på ibland.. Jag njuter och analyserar inte så mycket. För att saker går bra, det är inget man ska ta för givet. 
 
Idag är jag ledig. Så fruktansvärt skönt!!! Men Oslo är grått och lite ledsamt. Jag ska försöka ta mig upp ur sängen och köpa ett par nya jeans. Så tråkigt, men nu är det dags. Jag har nog inte användt jeans på ett år nu om jag inte minns helt fel. Vissa av jeansen hade krympt under sommaren, tråkigt, ja vet,.... Så nu måste jag väl ta tag i de...Borde väl ta tag i det där med att träna också. Har haft förkylning från helvetet i över två veckor nu, men den börjar ge med sig, så efter de, kaaanske. 
 
Imorgon ska jag jobba och på söndag ska jag jobba på Barnens holmenkolldag. Sedan är det ny vecka, och nästa helg ska jag träffa ANNICA!!!!!!! The one and only kan man säga. Det var alledes för längesedan och jag är så glad att det äntligen blir av!! Ska ju även få träffa hennes folkskygga pojkvän... :) 
 
 
 

Kommentarer

  • Annica säger:

    Min folkskygga pojkvän hälsar att han läääängtar efter att få träffa dig med ;) hehe
    Fast mest längtar nog jag :P

    2014-03-05 | 19:57:25

Kommentera inlägget här: