Sara och om livet.

Mycket kul nu!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu händer mycket kul, på en och samma gång... Imorgon drar vi upp och riggar en monter på Elixia convention. Det är alltså dags för ett convention igen!!! Glädjer meeeeg! 1200 deltagare som är där för att träna och, köpa nya kläder och skor av oss och Reebok! 
 
Ett stå på ett convention av detta slag och få möta massa glada människor är bland det roligaste jag gjort under mina år i arbetslivet (åååå gammal). Man får med sig såå mycket glädje och inspiration tillbaks till butiken, och det behövs just nu mer än aldrig. Det har hänt så mycket på jobbet och jag har jobbat väldigt mycket de senaste veckorna, så det ska bli skönt att få göra något som ger så mycket tillbaks! Energin är inte på topp, så det är dags att fylla på igen!
 
Appropå fylla på så drar jag ju till Cypern på söndag också. Denna semester kunde knappast ha blivit bättre planerad i tiden! Ibland lyckas man. Det blir ju kul att spendera veckan med en indian också. 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka packa klart resväskan, 07.30 går planet på söndag morgon, och fram tills dess är nog nästan varje minut redan planerad. Så dags att sätta fart.. ska "bara" se lite Skilda världar först... 
 
Som de fantastiska bloggare jag är så hörs vi nog inte på ett tag. Borde väl rycka upp mig på den fronten kanske, men det får bli när jag har tid. Om jag får tid. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Fröken Klöver säger:

    SVAR: Ja, det har du ju rätt i! Vi snorklade ju lite när vi var på Santorini, och det var fantastiskt (förutom att det inte fanns några fiskar i vattnet...). Den är ju dock näst dyrast... Helst vill jag ju åka på allihop!

    2013-09-27 | 10:01:04
    Bloggadress: http://frokenklover.se
  • Jeannette säger:

    Hej, det var första gången jag läste din blogg och det märkliga var att det kändes som om du beskrivit mig och min vardag hahaha.... Skönt att man inte är ensam på att försöka ha kontroll på sitt kontrollbehov :) ha det gött!!!!

    2014-02-25 | 09:32:05

Kommentera inlägget här: