Sara och om livet.

" Ut på tur, aldri sur"

Kategori: Allmänt

 
 
Köpenhamn var bra! ♥ Bra väder, bra hotell, god mat och världens bästa sällskap!
 
 
  
 
 
Fint operahus, men det slår faktiskt inte Oslos! För där kan man gå på taket :)
 
 
Take away öl! Fruktansvärt bra! Drömmer om när det kommer till norge/sverige...=aldrig. 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag här och är supernöjd för jag har precis bokat en resa till London på fredag. Ja, jag är fruktansvärt seg.. Men jag ogillar starkt att boka och planera och fixa. Därför skjuter jag på det till sista sekund, och så blir det dyrare än för de flesta andra, men får skylla mig själv. IALLAFALL.. ska hälsa på världens bästa tjejer! Och så ska jag turista, kanske en röd buss istället för båt? 
 
Men först ska jag ut på tur här i Norge imorgon. Vet inte riktigt vart jag ska, men jag vet vilket tåg jag ska på och vart jag ska av, och där hämtar förhoppningsvis någon mig. Vet för övrigt inte helt säkert vad jag ska göra heller..
 
Ni vet, "ut på tur, aldri sur" .....:)
 
 
 
// sara som just nu känner att jag aldrig mer ska va sur..
 
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Kom till Stockholm snart :)

    2013-05-17 | 12:45:01
    Bloggadress: http://amria.se

Kommentera inlägget här: